Πώς η Κβαντική Βιοανάδραση βοηθάει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης.

Η κατάθλιψη είναι μια κοινή διαταραχή της διάθεσης που προκαλεί επίμονα συναισθήματα θλίψης ή / και απώλεια ενδιαφέροντος για δραστηριότητες που κάποτε ήταν αρεστές από το άτομο. Είναι διαφορετική από τις διακυμάνσεις της διάθεσης που οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν τακτικά ως μέρος της ζωής. Μπορεί να οδηγήσει σε μια ποικιλία συναισθηματικών και σωματικών προβλημάτων και μπορεί να μειώσει την ικανότητα του ατόμου να λειτουργεί στην εργασία και στο σπίτι.

Τα συμπτώματα της κατάθλιψης μπορεί να περιλαμβάνουν [1]:

  • Αίσθημα θλίψης
  • Απώλεια ενδιαφέροντος ή ευχαρίστησης σε δραστηριότητες που κάποτε ήταν ευχάριστες
  • Αλλαγές στην όρεξη – απώλεια ή λήψη βάρους που δεν σχετίζεται με δίαιτα
  • Αϋπνίες ή υπερβολικός ύπνος
  • Απώλεια ενέργειας ή αυξημένη κόπωση
  • Αίσθημα αναξιότητας ή ενοχής
  • Δυσκολία σκέψης, συγκέντρωσης ή λήψης αποφάσεων

Η κατάθλιψη είναι ένα συνεχιζόμενο πρόβλημα, όχι ένα που μπορεί ανήκει στο παρελθόν. Αποτελείται από επεισόδια κατά τα οποία τα συμπτώματα διαρκούν τουλάχιστον δύο εβδομάδες. Μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες, μήνες ή χρόνια [2]. Οι πρόσφατες στατιστικές έρευνες δείχνουν ότι ένας στους έξι ανθρώπους θα βιώσει κατάθλιψη κάποια στιγμή στη ζωή του και οι γυναίκες είναι πιο πιθανό από τους άνδρες να υποφέρουν από κατάθλιψη [3].

Το στρες ως μια σοβαρή αιτία της κατάθλιψης

Το χρόνιο στρες είναι ένας παράγοντας που μπορεί να επιβαρύνει την ψυχολογία και να οδηγήσει σε κατάθλιψη [4]. Το Ινστιτούτο της HeartMath εξηγεί ότι το στρες έχει αναγνωριστεί ως η νούμερο ένα αιτία ασθένειας [5]. Το 60% έως 80% των φορών που κάποιος επισκέπτεται τον γιατρό του σχετίζεται με το στρες [6]. Το χρόνιο στρες με την παρατεταμένη έκκριση κορτιζόλης και άλλων ορμονών του στρες, όπως η αδρεναλίνη, επηρεάζουν όλες τις διαδικασίες του οργανισμού μας. Αυτό ενέχει αυξημένο κίνδυνο πολλών προβλημάτων υγείας, όπως της κατάθλιψης [7]. Σύμφωνα με την κλινική Mayo, όταν βιώνουμε στρες, ο υποθάλαμος, μια μικρή περιοχή στον εγκέφαλο, αντιδρά ενεργοποιώντας συναγερμό στο νευρικό και ορμονικό σύστημα, το οποίο με τη σειρά του προκαλεί αντιδράσεις στους επινεφρίδιους αδένες. Ως αποτέλεσμα, οι ορμόνες στρες κορτιζόλη και αδρεναλίνη απελευθερώνονται. Αυτή η συνεχής πίεση και πίεση μπορεί να προκαλέσει κατάθλιψη [8]. Μια τυπική αντίδραση στρες, την οποία οι περισσότεροι από εμάς βιώνουμε δεκάδες φορές κάθε μέρα, αρχίζει με έναν ¨καταρράκτη¨ πάνω από 1.400 βιοχημικών συμβάντων στο σώμα μας. Εάν αυτές οι αντιδράσεις δεν παρακολουθούνται γερνάμε πρόωρα, η γνωστική μας λειτουργία μειώνεται. Ως αποτέλεσμα, αισθανόμαστε λιγότερη ενέργεια και δεν είμαστε τόσο αποτελεσματικοί και παραγωγικοί [9]. Η εκμάθηση στη σωστή αντίδραση του στρες με την Κβαντική Βιοανάδραση βοηθάει στην αντιμετώπιση και ανακούφιση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης.

Η κάθε αντίδρασή μας σε ένα στρεσογόνο γεγονός είναι μοναδική. Ο τρόπος με τον οποίο αντιδρούμε επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες όπως η γενετική και οι εμπειρίες ζωής. Όταν βιώνουμε ένα στρεσογόνο γεγονός μπορεί να μην μπορούμε να αλλάξουμε την τρέχουσα κατάσταση, όμως έχουμε τη δυνατότητα λήψης προληπτικών μέτρων για να διαχειριστούμε τις επιπτώσεις που έχουν αυτά σε εμάς. Είναι εφικτή η ανίχνευση των στρεσογόνων παραγόντων του οργανισμού, η μείωση του και η επιτυχής διαχείριση του, με την τεχνολογία της Κβαντικής Βιοανάδρασης. Με την Κβαντική Βιοανάδραση μαθαίνουμε πώς να φροντίζουμε τον εαυτό μας φυσικά και συναισθηματικά μπροστά σε στρεσογόνες καταστάσεις.

Το στρες έχει γίνει τόσο συνηθισμένο στις ζωές μας, ώστε οι επιπτώσεις του συχνά αγνοούνται. Ωστόσο αν δεν υπάρχει επίγνωση των αποτελεσμάτων και σωστή διαχείριση αυτών, ο οργανισμός μπορεί να οδηγηθεί σε ψυχικά και σωματικά προβλήματα, όπως απώλεια συγκέντρωσης, προβλήματα ύπνου, πονοκεφάλους, μυϊκή ένταση, πεπτικές διαταραχές, χρόνια κόπωση, κατάθλιψη, πόνο, ακόμη και παχυσαρκία.

Ο τρόπος που διαχειριζόμαστε και αντιδρούμε στο στρες είναι σημαντικός για τη ζωή μας, το μέλλον μας, και για την ανακούφιση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης. Μέσω Κβαντικής Βιοανάδρασης, έχουμε την δυνατότητα να αποφασίζουμε μεταξύ ενός υγιεινού τρόπου ζωής και ενός πλήρους ασθενείας και κατάθλιψης, κατανοώντας το στρες και αναπτύσσοντας τρόπους αντιμετώπισης του.

 

Πηγές

https://www.healthline.com/health/depression

Https://www.medicalnewstoday.com/articles/8933#definition

https://www.psychiatry.org/patients-families/depression/what-is-depression

https://www.healthline.com/health/stress/effects-on-body#1

https://www.npionline.org/articles/stress-the-number-one-proxy-killer.htm

https://jamanetwork.com/journals/jamainternalmedicine/fullarticle/1392494

https://www.drugs.com/mca/chronic-stress-puts-your-health-at-risk

https://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/stress-management/in-depth/stress/art-20046037

https://www.heartmath.com/blog/health-and-wellness/how-stress-affects-the-body/

Recent Posts

Start typing and press Enter to search

error: Content is protected !!